İnsan resursları sahəsi 19-cu əsrdə Avropada formalaşmağa başlamış, sənaye inqilabı zamanı Robert Ouen (1771-1858) və Çarlz Babbicin (1791-1871) sadə ideyaları əsasında meydana gəlmişdir. Onlar bir təşkilatın uğuru işində insanların nə qədər həlledici rol oynadıqları qənaətinə gəlmişlər. Onların fikrincə, hər hansı bir təşkilat sağlam işçi qüvvəsi olmadan "ayaqda" dura bilməz.
İnsan resursları sahəsi xüsusi bir sahə kimi 20-ci əsrin əvvəllərində Frederik Uinslou Teylorun (1856-1915) təsiri ilə meydana çıxmışdır.
İnsan resurslarının idarə edilməsi - işəgötürənin strateji hədəflərə nail olması yolunda işçilərin əmək məhsuldarlığının artırılması məqsədini güdür. Bu sahə istənilən bir qurumun əsasını təşkil edir və elə bir həlledici sahə sayılır ki, onun təsiri ilə şirkət qurula da, məhv edilə də bilər.
Günümüzdə texnologiyanın inkişafı İnsan resursları sahəsinə də öz əhəmiyyətli təsirini göstərir. Texnologiyadan istifadə iş yerlərində məlumatı daha əlçatan edir, inzibati tapşırıqların həllinə ayrılmış vaxtı azaldır, şirkətlərə qlobal miqyasda fəaliyyət göstərməyə imkan verir və xərcləri azaldır. Proqramlar, xüsusilə də mobil cihazlarda dəstəklənən proqramlar müxtəlif sahələrdə bir çox əməliyyatları asanlaşdırır.
HR monitorinq proqram təminatının işlənib hazırlanması, üstəlik də mobil cihazlarda dəstəklənməsi, xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Belə ki, masaüstü kompyuter və ya noutbuklar iş prosesinin ayrılmaz hissəsi olsa da, onlar daha çox maraq obyektinə çevrilmiş mobil cihazlarla müqayisədə geridə qalır.
Müasir dövrün insanı artıq öz smartfonu ilə bütün iş prosesini yaxından izləyə, onu idarə edə bilir. Mobil texnologiya, sözün həqiqi mənasında, həyatımızı öz təsiri altına alıb. Dünya əhalisinin 90%-dən çoxunun smartfonu var və bu cihazlar gün ərzində ən çox müraciət olunan cihazlardır.
Bu gün “U&R Company”nin təklif etdiyi yeni proqram təminatı insan resurslarına nəzarət işində rahatlıq, məhsuldarlıq, dəqiqlik, sürət imkanı yaradır. Təklif olunan, mobil cihazlar vasitəsilə istifadəsi mümkün olan bu proqram metodu HR ofisinə baş çəkmə, zəng etmə və ya e-poçt göndərmə məcburiyyətində qalmadan kadr heyəti üzrə məlumatları görməyə imkan verir. Bu, inanılmaz dərəcədə rahat, eyni zamanda, etiraf etmək lazımdır ki, alternativ HR metodlarından daha sürətli və daha dəqiqdir. Mobil cihazlarda dəstəklənə bilən xüsusi proqram təminatı istənilən məkandan istənilən zaman iş prosesinə, onun əsas daşıyıcı qüvvəsi olan kadr heyətinə daim nəzarəti təmin edir.
Sözü gedən HR Monitorinq idarəetmə paneli aşağıdakı məlumatları özündə cəmləyən kateqoriyalar üzrə qruplaşdırılıb: aylar üzrə işçi sayı (işə qəbul/işdən azad olunmalar), dövriyyə (əvvəlki dövrdə işdən azad olan işçilərin sayı və yaxud faizi), təhsil, keçirilmiş təlimlər, gross və net əmək haqqı, kompensasiya, yaş bölgüsü, qadın və kişi bölgüsü üzrə departmentdə say göstəricisi, dərəcə artımı, davamiyyət (işçi siyahısından istənilən bir işçi üzərinə klikləməklə ona aid fotonu əyani surətdə görmə, onun vəzifəsi, yer aldığı şöbə, işə qəbul tarixi, gündəlik olaraq işə gəlmə və getmə saatları, artıq işlənmiş saatlar (overtime), gecikmələr, xəstəlik və işdə iştirak etməmə halları, ezamiyyət, məzuniyyət günlərinin sayı və digər məlumatlara göz atma imkanı) və b.
Proqram təminatında məlumatlar həm siyahı, həm də diaqramlar şəklində görüntülənməkdədir. İdarəetmə panelinin üst hissəsindən lazımi tarixi “+” və “-” işarələrindən istifadə etməklə dəyişmək, “Yenilə” düyməsi ilə insan resursları departamenti üzrə yenilənən bütün məlumatları görmək, eyni zamanda, istəyə uyğun olaraq panel görüntüsünü və ya ordakı məlumatları tənzimləmək mümkündür.
“U and R Company” Rəsmi Startap Statusunu Qazandı!
“U and R Company” innovasiya və inkişaf yolunda daha bir mühüm addım ataraq rəsmi startap statusunu əldə edib.
Bu “Startap Şəhadətnaməsi” yalnız bir sənəd deyil, həm də şirkətin texnoloji yeniliklər və rəqəmsal həllər sahəsindəki uğurlarının təsdiqidir.
Yeni statusla “U and R Company” daha böyük hədəflərə doğru irəliləməyə və biznes ekosistemində innovativ həllər təqdim etməyə davam edəcək.
"Şəxsi Kabinet" Onlayn Platforması "Startap Şəhadətnaməsi"nə Layiq Görüldü
Yerli bizneslər üçün innovativ həllər təqdim edən “U and R Company” tərəfindən hazırlanmış “Şəxsi Kabinet” onlayn platforması “Startap Şəhadətnaməsi”ni uğurla əldə edib.
Bu platforma şirkət əməkdaşlarının insan resursları şöbəsi ilə elektron qarşılıqlı əlaqəsini təmin edən bir xidmət olaraq, iş proseslərinin avtomatlaşdırılmasına və səmərəliliyinin artırılmasına töhfə verir. ERP proqram təminatı ilə inteqrasiya olunmuş sistem, şirkətlərin işçi heyətini strukturlaşdırılmış şəkildə idarə etməsinə və əməkdaşların lazımsız kağız sərfiyyatı olmadan öz məlumatlarına və sənədlərinə rahat çıxış əldə etməsinə imkan yaradır.
"Startap Şəhadətnaməsi”nin əldə edilməsi, platformanın innovativ həllər və rəqəmsal transformasiya sahəsində uğurlu addım atdığını təsdiqləyir.
“U and R Company” 1C Seminarında Son Yeniliklərlə Tanış Oldu
📅 1-2 mart tarixlərində keçirilən 1C tərəfdaş seminarında “U and R Company” nümayəndələri iştirak edərək 1C ekosistemindəki son yeniliklər və innovativ həllərlə tanış olublar. Tədbir çərçivəsində təqdim edilən əsas yeniliklər bunlardır:
🔹 1C Platformasında Yeni Funksiyalar – Süni intellekt və optimallaşdırmalar sayəsində daha sürətli və effektiv həllər mümkün olacaq.
🔹 Bulud Texnologiyalarının İnkişafı – 1C bulud həllərinin genişlənməsi məlumat təhlükəsizliyi və uzaqdan idarəetmə imkanlarını artırır.
🔹 İnteqrasiya və Avtomatlaşdırma – Mühasibatlıq və ERP sistemləri üçün yeni API-lər və avtomatlaşdırılmış hesabat modulları təqdim olunub.
🔹 Françayzinq Şəbəkəsinin Genişləndirilməsi – Tərəfdaş şirkətlər üçün maliyyə dəstəyi və yeni əməkdaşlıq modelləri elan edilib.
“U and R Company” üçün bu seminar yeni texnoloji həlləri öyrənmək, 1C icması ilə əlaqələri gücləndirmək və müştərilərə daha innovativ xidmətlər təqdim etmək baxımından önəmli bir addım oldu.